אשרות עבודה - מעמד לספורטאים

משרדנו מתמחה בליווי וסיוע משפטי לקבוצות ספורט (כדורגל, כדורעף, כדורסל וכו) בהליכי הסדרת מעמד לספורטאים ואישור היתרי עבודה למעסיקיהם

img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img

הסדרת מעמד לספורטאים והנפקת אשרות עבודה

משרדנו מייצג במשך שנים שחקני כדורגל זרים של קבוצות הכדורגל שונות.
כך לדוגמא משרדנו מייצג את קבוצת העל "מכבי חיפה".
כגון: עלי מוחמד- שינוי ממעמד שחקן לקבלת תעודת זהות ישראלית!
זהו הישג נדיר שאין כמותו בתחום הספורט והשאיר בתדהמה את כל אנשי עולם הספורט והרחיב את עבודת משרדנו מול קבוצות כדורגל רבות אחרות.

גו'ש כהן- אזרחות ישראלית. על אף היות השחקן "כהן" נתקל הוא בקושי ובסירוב לקבלת אזרחות ורק לאחר ייצוג משרדנו קיבל הוא את האזרחות המיוחלת!

טימותי מוזי- קבלת אזרחות ישראלית ממעמד ארעי. בזכות ייצוג של משרדנו זכה טימותי לאזרחות ודרכון ישראלי ואפשרות לשחק בנבחרת ישראל, דבר שלא יכל לעשות ללא הצלחת המשרד. 

משרדנו בעל ניסיון עשיר והצלחות רבות בתחום הספורטאים וגם בתקופת הקורונה משרדנו פעל לאישורי כניסה בנתב"ג של בני משפחה מחו"ל של השחקן הזר.

משרדנו מתמחה בהסדרת המעמד לשחקנים הזרים ופועל בכל האמצעים הכשרים על מנת שהשחקן יקבל את המעמד אשר מגיע לו.

משרדנו מתמחה בליווי וסיוע משפטי לקבוצות ספורט (כדורגל, כדורעף, כדורסל וכו') בהליכי הסדרת מעמד לספורטאים ואישור היתרי עבודה למעסיקיהם.



איך מתחילים?

לצורך הוצאת אישור עבודה על העמותה/הקבוצה ו/או האגודה אליה משתייך הספורטאי להגיש בקשה לאישור העסקה של הספורטאי במשרד הפנים.


בעת הגשת הבקשה יש לצרף :

- המלצה ממנהל הספורט

- תצהירים וטופס התחייבות שחייב להיות חתום ע"י עורך דין או רואה חשבון

- מכתב מנומק למה חשוב שהספורטאי ישחק בקבוצה שלהם

- מה הכישרונות של הספורטאי

- מה התחום מומחיות של הספורטאי ועוד..


האשרה שמתקבלת הנה אשרת B1 .


הבקשה נקלטת באגף ההיתרים ושם היא נבדקת אם עמדה בדרישות ובתנאים הקיימים.

אם חסרים מסמכים או נדרשים תיקונים בבקשה. ההחלטה בבקשה תתקבל תוך 30 ימי עבודה מיום סיום השלמת כל המסמכים.

יש לממונה שיקול דעת אם היתר ההעסקה יהיה לתקופה מירבית של עד שנה או לתקופה המבוקשת על יד הקבוצה, בדרך כלל הממונה בוחר לפי הזמן הקצר מביניהם. הארכת תוקף ההיתר תהא בכל פעם עד לתקופה של שנה.

קבוצת ספורט המעוניינת להאריך את תוקף ההיתר לספורטאי זר תידרש להגיש בקשה להארכת תוקף היתר העסקה והבקשה תוגש לא יאוחר מ-60 ימים בטרם פקיעת האשרה. הארכת האשרה תתבצע בלשכת רשות האוכלוסין בהתאם למקום מגוריו של הספורטאי.

ככלל, על פי חוק הכניסה לישראל, התשי"ב-1952, עובד זר המגיע לישראל לעבודה זמנית בישראל לא תוארך אשרתו מעבר ל-63 חודשים אך במקרים מיוחדים ונסיבות חריגות כגון תרומת הספורטאי הזר למשק הישראלי, לכלכלה הישראלית , שר הפנים ושר האוצר רשאים להאריך את האשרה מעבר לתקופה של 63 חודשים. 

כמות שחקנים הזרים המותרת:

כדורגל- כמות השחקנים המותרת בקבוצת כדורגל הנה 6 שחקנים זרים בליגת העל כאשר בפועל רק 5 שחקנים יכולים לשחק בו זמנית בהרכב. זאת לעומת הליגה הלאומית שם קבוצת כדורגל רשאית להעסיק עד 3 שחקנים זרים.

כדורסל- בליגת העל אין הגבלה של שחקנים זרים וזאת לעומת הליגה הלאומית שם תתאפשר העסקה של עד 2 שחקנים זרים בקבוצה.

כדוריד- גם בליגת העל לגברים ובליגה הלאומית לנשים- הקבוצה רשאית לרשום עד 4 שחקנים זרים אך קבוצה שמשתתפת במשחקים באירופה- רשאית להוסיף עוד 2 שחקנים זרים נוספים אך למשחקים אלה בלבד. בליגת הלאומית לגברים אשר משחקים באירופה הקבוצה רשאית להעסיק עד 3 שחקנים זרים אך רק למשחקים באירופה.

כדורעף-ליגה לאומית א' גברים-קבוצה רשאית להעסיק 3 שחקנים זרים ובליגה הנשים ליגה שניה- שחקן זר 1.

כדורמים: ניתן לרשום שני שחקנים זרים בליגה הלאומית לגברים ושתי שחקניות זרות בליגה לנשים.


ליווי של עורך דין מקצועי המתמחה בהסדרת מעמד לספורטאים ולנשותיהם הוא חיוני להתנהלות תקינה של הבקשה ועד לאישורה. משרד עו"ד ליאת שטיינברג עם עשרים שנות ניסיון והצלחות מוכחות ילווה אותכם בכל ההליך.


אין לראות באמור לעיל ייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית. בכל מקרה של שאלה בעניין יש לפנות לעו"ד מוסמך לקבלת ייעוץ מלא.


לקוחות מרוצים

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

לקוחות מרוצים

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו

צרו אתנו קשר

ליווי של עורך דין מקצועי המתמחה בהסדרת מעמד לספורטאים ולנשותיהם הוא חיוני להתנהלות תקינה של הבקשה ועד לאישורה. משרד עו"ד ליאת שטיינברג עם עשרים שנות ניסיון והצלחות מוכחות ילווה אותכם בכל ההליך.

{{message}}

תחומי התמחות של המשרד

sec-bg-img

צרו איתנו קשר - אנו כאן בשבילכם.

{{message}}